kolmården måndag skola tisdag :'D

Hej !
Igår hann jag inte blogga pga. att jag var på Kolmården :D Vi åkte typ 08:40 och vi var framme ca.10:40.
När vi var framme fick vi biljetter. Vi fortsatte och gå, vi kom fram till checknings-saken, sedan gick vi in i själva djurparken.
Sen fick jag och min lillebror Filip åka sveriges längsta kana, den var jätte hög! Sedan gick vi vidare och kollade på tigrar, fett coola ju :p Vi gick och kolla på snöleopard, har aldrig hört det förut. Men den var cool och den verkade vara bra på att hoppa högt, den hade typ 15 meters järn-mur ;o Vi åkte inte i safarin för dom höll på att renovera den :'( Det var jätte kul där ialla fall!! pussen
Läs om dagen på skolan: www.bilddagboken.se @ flizzah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0