SOOOOORRY, har ej bloggat på ååååår!

Asså helt seriöst så har jag inte bloggat på flera veckor :(
Idag så hade vi idrott, det var stafett. Helt okej, ska absolut inte klaga!
Man skulle springa, hoppa på ett ben, säck-hoppning och evighetsstafett <3
Om jag ska vara ärlig så älskar jag det :o
Men sen var det engelska tror jag ?
Sen så typ hade vi rast, efter rasten hade vi tyst läsning, (att man ska läsa tyst själv.)
Tror att ni redan visste vad det va men ändå :D
Sen typ lunch eller vet inte.. Efter skolan va jag med Tindra och Lukas:) Vi hade super kul!!
Nu har jag ätit middag och gjort ett papper tills på fredag. Och nu måste jag göra läxan tills imorgon..
Men tjabbatjenA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0