TJEENA ;)

Hejsan !

Dagen börja med Lövenströmska. Filip skulle ta bort styngn under knät.
Allt gick bra, det gick ganska fort för det var ingen vänt-tid i väntrummet ! :)
Sedan åkte vi hem och jag åt frukost. Jag åt ute för Tilde hoppa studsmatta och då var mamma och pappa ute. Kanterna på smörgåsen fick Frazze ( vår hund. ) Jag gjorde trick med honom sedan om han var duktig fick han.

Efter frukosten har jag inte gjort så mycket, jag är på Nattas rum och sitter vid datorn medans hon sover ;) <3
Nu ska jag logga in få facebook och bilddagboken :)
HA DET GÖÖÖÖTTT !!
/ fffffelicia

Kommentarer
Postat av: Leena

Hej Felicia! Vad kul att du börjat blogga igen! Jag ska följa din blogg!



Kram

Gm.

2011-07-18 @ 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0