jag har tyvärr inte bloggat mycket alls idag :/

hej bloggen !
jag har verkligen inte haft tid att blogga för att jag har vart i centrum men tindra ;) men nu så sitter jag i soffan och kollar på sjukhuset! i centrum så ''shoppade'' jag lite. asså det var bara två tröjor och sen la jag undan kanske 4 par klädesplagg på h&m och någon annan butik, kommer inte ihåg. men först tog jag och tindra bussen till centrum och där gick vi runt o kollade lite och så! men sen blev klockan typ halv ett. då tog vi bussen till donken och åt lunch. :) när vi hade ätit klart så åkte vi tillbax till centrum och då handlade jag mina kläder. sen pratade vi lite och sååå. men jag bloggar efter bb tror jag! puss puss /felicia
(bilden är tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0