kolla mitt lyxiga sovrum <3 <3

hej hej :)
jag har haft väldigt dålig uppdatering på senaste men jag har inte orkat blogga! men iallafall så mår jag bra. mamma har hjälpt mig att fixa mycket på rummet! asså mormor har fått min gammla säng , jag har fått nattas gammla säng & natta har fårr mormors dubbelsäng som hon ville ha;) lite rörigt bara...
min dag: först idag så vaknade jag vid halv 10 då var jag inne på facebook :) sen så gick jag ner och åt lite. + sen fixade jag mig! efter det gick jag till saga och va me henne till 17. de va då jag och mamma började städa. hoppas ni har haft en väldigt bra dag idag. och imorn så är de ju skola igen fast snart är de SOMMARLOOOOV <3 <3 men nu ska jag vara med mormor, puss puss <3



om jag inte bloggar mer sen så så säger jag de nu , godnaaatt!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0