!trött!

Hej bloggen!
Idag har jag vart i skolan , vart i centrum , hemma hos tindra och på en "fest". Men de har vart en kul dag samtidigt som jag har har liksom haft otur så in i jag vet inte vad..? Men först i skolan så håller killarna på, sen när man ska åka till centrum med tindra på bussen så blir de tjaffs mellan han som kör och en kolsvart kille(?) så då skulle de komma väktare men när dom va påväg så drog kolsvarta mannen. Aja sen va vi i centrum och hade väldigt skojjjjjj! <3 men tror ni inte att jag tappar bort en h&m påse så vi springer runt i hela centrum och letar efter den. Vi hittar den inte & då ringer jag mamma och säger att hon ska tinga h&m , gina, lindex, kappahl aa då gör hon de och inte nån av dom affärerna har fått in nån kvarglömd påse i deras butik.. :/ men sen kommer jag på att vi var vid kaféet i mitten på centrum typ vid h&m. Då ringer mamma dit och de säger att de är nån som har hittat påsen på en av deras stolar och då hämtar vi ut den <3 <3 aa och se. Blev de väll lite mer lyckat i slutet av dag3n !! Men imorn är de ridning så Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0